کشــاف وجـــداســـازی قــبرســتان مـــردانه و زنانه !
حقــــــــ(شـــمس الحـــق)ـــــــانی حقــــــــ(شـــمس الحـــق)ـــــــانی

 

 

نظـــر به فتـــوای رئیس شـــوری علـــمای افغـــانســـتان مـــولـــوی کشـــاف و فـــرمـــان محـــترم حـــامـــد کـــرزی قـــبرســـتان مـــردانه و زنانه از هـــم جـــدا شـــدند !                   


افغانستان زمان زادگاه مردان بزرگ چون مولانای رومی ، ابن سينا بلخی و سيد جمال الدين افغانی بود که نام نامی شان چون ستاره های درخشان در آسمان علم و معرفت ، عرفان و حکمت مشرق زمين درخشيده و شکوه و جلال به زندگی معنوی مردمان اين خطه بخشيده بود.
بیجا نخواهد بود اگر محترم مولوی کشاف را با کشفیات ارزنده شان در ساحات مختلف حکمت و دانش عصر در زمره آن بزرگمردان تاریخ شمرده و از خدمات علمی شان قدردانی بعمل آریم .

محترم مولوی کشاف که بیشتراز سی سال از عمر عزیز شان را صرف تحقیق و مطالعه در مورد انواع و اقسام کلوخ ها منجمله کلوخ استنجا و  کلوخ قبور مسلمین کرده در نتیجه به نتایج دست یافته اند که با اعلام آن دنیای عقاید مذهبی یکهزار و چارصد ساله مسلمین را به لرزه انداخته.
ایشان در اثر مطالعه و تحقیق علمی بالای کلوخ قبور مسلمین به این واقعیت شگفت انگیز دست یافته اند که مردان که در جوار خانم های جوان بخاک سپرده می شوند در اثر تحریک غریزه جنسی همیش روح شان نا آرام بوده و ازین ناحیه به شدت رنج می برند !

خیلی جای تعجب هم نخواهد بود اگر مردی مسلمانی در کنار مه روی سیمین پیکری که به قول معروف مرده صدساله از تماشای حسن و جمال او دوباره زنده خواهد گشت بخاک سپرده شود اگر غریزه جنسی در وجود این مرد مرد تحریک شده و او را رنج دهد ولی خیلی قابل تعجب است که در طول تاریخ بشریت تا حالا کسی متوجه این معضله نگشته و برای اولین بار این مشکل توسط کشاف بزرگ عالم بشریت مولوی کشاف کشف گردیده و از برکت این کشف خارق العاده که بیانگر نبوغ بی مانند ایشان در دنیای کشفیات اسرار عالم خلقت است افتخاری به افتخارات میهن ما افزوده میگردد.

جامعه الازهر مصر دریک  مراسم با شگوهی به پاس قدردانی از خدمات علمی و تحقیقی و خصوصاً کشف بی نظیر و محیرالعقول آخر آقای کشاف به ایشان جایزه نوبل اسلامی را اعطا فرموده و اسم شان را در لست دانشمندان و عالمان بزرگ جهان اسلام درج کردند که این باز هم موجب افتخار بزرگ و سربلندی ملت افغان در جهان اسلام گردید.

 

با تقــــــــــــديم حــــــــــــــــــرمت

 



March 14th, 2012


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
شعر،ادب و عرفان